Serviciul Stare Civilă al sectorului 2 s-a mutat în sediul Primăriei Sectorului 2, situat pe strada Chiristigiilor numerele 11 – 13, iar activitatea în noua locaţie a inceput de luni, 4 iunie 2018.
Noul sediu al Serviciului Stare Civilă este ultramodern şi oferă toate condiţiile civilizate pentru depunerea şi ridicarea documentelor în cel mai scurt timp.
De asemenea, este situat în zona Obor şi permite accesul facil cu toate mijloacele de transport în comun, inclusiv cu metroul.
Relaţiile cu publicul ale Serviciului Stare Civilă vor fi asigurate prin patru ghişee pentru obţinerea documentelor referitoare la: naşteri, căsătorii, schimbări de nume, transcrieri, divorţuri administrative, rectificări şi menţiuni.
Noul program de funcţionare al Serviciului Stare Civilă este comun cu cel al Primăriei Sectorului 2, după cum urmează:
– luni, marţi, miercuri:
primiri documente – 08.30 – 15.00;
eliberări documente – 15.00 – 16.30;
– joi:
primiri documente – 08.30 – 18.30;
eliberări documente – 15.00-18.30;
– vineri:
primiri documente – 08.30 – 12.00;
eliberări documente – 12.00 – 14.00.
Biroul Decese va funcţiona în cadrul aceluiaşi program, inclusiv în zilele de sâmbătă şi duminică, în intervalul orar 09.00 – 13.00.
Biroul pentru Transcrierea actelor pentru persoanele care nu au avut domiciliul în România va funcţiona după următorul program:
– primiri cereri miercuri, joi, între orele 08.30 – 12.00;
– eliberări acte joi între orele 14.00 – 18.30.
În vechiul sediu, situat pe strada Olari, numărul 19, va funcţiona Serviciul Evidenţă Persoane al cărui program de lucru cu publicul este următorul: luni, marţi, miercuri, joi : 08.30-16.30, iar vineri: 08.30 – 14.00.
Sursa: Comunicat Primaria Sectorului 2